Polityka prywatności

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ubezpieczeń i Finansów „ AGAT” Usługi-Handel A.P. Krysiak – KRYSIAK UBEZPIECZENIA (nazwa własna) ul. Mrongowiusza 28 / 2, 11-700 Mrągowo adres e-mail: krysiakubezpieczenia@gmail.com , tel. 89 741 74 00
  2. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo. Dane przechowywane są na zabezpieczonych serwerach, komputerach i w pomieszczeniach z ograniczonym dostępem.
  3. Państwa zwykłe dane osobowe (np. imię, nazwisko, adres korespondencyjny, mail, numer telefonu, adres rozliczeniowy, NIP) mogą być przekazane Administratorowi za pomocą podanego numeru telefonu, adresu e-mail, oraz formularza dostępnego na stronie internetowej krysiakubezpieczenia.pl. Dane mogą być zbierane także podczas firmowych eventów jak wystawy, targi, pokazy i osobiście w biurze firmy.
  4. Nasza strona internetowa krysiakubezpieczenia.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Więcej o plikach cookies (tzw. „ciasteczka”) w naszej Polityce cookies.
  5. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO. Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.
  6. Państwa dane zbierane są w celu:
    – prowadzenie korespondencji z Klientami, w tym udzielania odpowiedzi na wiadomości, zapytania oraz prośbę o ofertę.
    – zawarcie i realizację Umowy o Świadczenie Usług lub Umowa Sprzedaży.
  7. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Państwa:
    – dobrowolną zgodę w przypadku danych wprowadzanych w formularzach w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu kontaktowym.
    – obowiązkowe w celu zawarcia i wykonywania Umowy Sprzedaży / Umowy o świadczenie usług, będąc niezbędne do realizacji celów sprzedażowych bądź wynikające z obowiązków prawnych.
  8. W niektórych sytuacjach dane Klienta mogą być przekazywane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych Klienta są:
    – upoważnieni pracownicy w celu wykonania powierzonych im obowiązków
    – serwisanci oprogramowania i sprzętu komputerowego
    – Firmy ubezpieczeniowe
    – Bank
    – Biuro rachunkowe
    – Firma hostingowa
    – Inni partnerzy: Facebook, Google AdWords, Google Analytics,
  9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej. W przypadku zawierania z Nami umowy, Twoje dane osobowe będą przez Nas przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego.
  10. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
  11. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.